Reklaminis saldainis | KARAMELĖ | FLOWPACK pakuotėje su logo
Reklaminis saldainis | KARAMELĖ | FLOWPACK pakuotėje su logo
ART. 40004
Reklaminis saldainis | KARAMELĖ | FLOWPACK pakuotėje su logo
ART. 40004
Dydis
58×28 mm
Svoris
~4 g (1 kg – 250 vnt.)
Galimi skoniai
nuo 25 kg – vaisių skonių mišinys; nuo 50 kg – braškė, vyšnia, mėta, apelsinas, obuolis , avietė ir citrina pasirinktinai
Galiojimas
12 mėn.
Minimalus užsakymas
25 kg
Atlikimo terminas
15-20 d.d.
Apvalūs ledinukai reklaminiuose pakeliuose (flow pack). Optimalus logotipo dydis ant pakuotės. Užsakant 100 kg ir daugiau, galimas itin gausus reklaminių ledinukų skonių pasirinkimas.
Apvalūs ledinukai reklaminiuose pakeliuose (flow pack). Optimalus logotipo dydis ant pakuotės. Užsakant 100 kg ir daugiau, galimas itin gausus reklaminių ledinukų skonių pasirinkimas.
Šioje svetainėje naudojami 3 skirtingų tipų slapukai. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite mūsų slapukų politikoje.
SLAPUKŲ POLITIKA
×
Slapukai yra nedideli tekstiniai failai, kuriuos saugo jūsų interneto naršyklė, kai naudojatės svetainėmis. Galite kontroliuoti, kaip svetainės naudoja slapukus, sukonfigūruodami savo naršyklės privatumo nustatymus (daugiau informacijos apie slapukų valdiklius ieškokite naršyklės pagalbos funkcijoje).
Būtini slapukai
Šie slapukai yra naudojami tik elektroninės komunikacijos pagerinimo tikslu. Jie yra reikalingi tam, kad mūsų svetainė veiktų tinkamai. Pagal šiuo metu galiojančius teisės aktus šiems slapukams veikti nereikia jūsų sutikimo. Jie yra būtini, kad veiktų pagrindinės svetainės funkcijos, pavyzdžiui, galimybė prisijungti prie vartotojo sesijos ir saugumas, kai užsakote iš mūsų gaminį ar paslaugą.
Cookie name
Expiration time
Description
Statistiniai slapukai
Statistiniai slapukai padeda svetainių savininkams suprasti, kaip lankytojai sąveikauja su svetainėmis, anonimiškai rinkdami ir teikdami informaciją.
Cookie name
Expiration time
Description
Rinkodaros slapukai
Rinkodaros slapukai naudojami norint stebėti lankytojus visose svetainėse. Siekiama rodyti skelbimus, kurie yra aktualūs ir patrauklūs atskiram vartotojui, taigi vertingesni leidėjams ir trečiųjų šalių reklamuotojams.